MAXUS 33.1 RS - Slajd 1
MAXUS 33.1 RS - Slajd 2
MAXUS 33.1 RS - Slajd 3

Niekwestionowany „Król Mazur”

Maxus 33.1 RS powstał na bazie doświadczeń z produkcji i eksploatacji Maxusa 33,  który w ostatnich latach przebojem zdobył rynek. Stocznia Northman stworzyła jeszcze lepszy, piękniejszy i szybszy jacht.

Maxus 33.1 RS już w czasie swojej premiery otrzymał Złoty Medal XV Targów Żeglarstwa i Sportów Boatshow. Zyskał również tytuł „Króla Mazur” – według porównawczego testu miesięcznika Żagle, przeprowadzonego wśród czterech największych mazurskich cruizerów.

  • nowy sprawniejszy takielunek;
  • dodatkowe łożyskowe przełożenia pozwalające na jeszcze sprawniejsze stawianie i  opuszczanie masztu;
  • nowe rozwiązanie studni silnika, umożliwiające ponadprzeciętną kontrolę nad jednostką (dzięki skrętnemu silnikowi) oraz skuteczną redukcję oporów hydrodynamicznych;
  • maszt 12,5 m (wyższy niż w Maxusie 33)
  • żagle 52 m2 (powierzchnia ożaglowania większa niż w Maxusie 33)
  • nowoczesne wnętrze

Ponadstandardowe wyposażenie

  • najwyższej jakości osprzęt pokładowy Ronstan, Gleisten
  • koło sterowe
  • silnik w studzience
  • ster strumieniowy
  • szprycbuda
  • prysznic w kokpicie i w kabinie WC (ciepła i zimna woda)
  • rozkładany stolik teakowy
  • podświetlenie kokpitowe LED i zejściówki
  • ogrzewanie Webasto (opcja dodatkowo płatna)
  • lodówka
  • kuchenka mikrofalowa
  • TV
  • echosonda
  • gniazdka 230V, 12V i USB
  • dodatkowe szafki w mesie i w kabinie dziobowej
  • dodatkowe głośniki w kokpicie

STANDARDOWE WYPOSAŻENIE: bramka do kładzenia masztu, lazy jack, roler foka, sztywny sztag, tent na bom, drabinka rufowa, stolik kokpitowy, kosz dziobowy i rufowy, relingi, miecz uchylny, kabina WC + WC chemiczne, kambuz: kuchenka gazowa, komplet naczyń, sztućców, garnków oraz patelnia

Dane techniczne

Ilość koi 8+2
Długość całkowita 10,45 m
Długość kadłuba 9,95 m
Szerokość kadłuba 3,20 m
Wysokość wnętrza 1,95 m
Powierzchnia żagli 52 m2
Wysokość masztu 12,5 m
Zanurzenie 0,45 / 1,70 m

Rozkład koi

Rozkład koi - Maxus 33.1 rs


Cennik -  2025

Typ jachtuKlasa jachtuRok bud.Ilość koi/kabindo 27.0427.04 - 04.0504.05 - 18.0618.06 - 22.0622.06 - 28.0628.06 - 30.0830.08 - 27.09po 27.09
Maxus 33.1 RSStandard **przed 20228+2/3
610
800
650
1000
690
1000
700
520
Wszystkie ceny są podane w walucie PLN Promocje - kolor czerwony
  ** Jachty z ogrzewaniem (opcja) i lodówką
* Jachty z lodówką
+ Jachty wyprodukowane w bieżącym roku lub poprzednim

Rezerwacja

Telefon: +48 87 427 15 37

+48 602 398 208

e-mail: biuro@ahoj.pl

FAQ

Promocja

Port:     Termin:     Waluta:   PLN   EUR

       


Regulamin rezerwacji online.

Testy/Opinie

Maxus 33.1 RS został niekwestionowanym zwycięzcą testu! Jest świetnie wykonany, przemyślany, dobrze żegluje, nawet bez ekskluzywnych ekstrasów zapewnia komfort mieszkania, pływania i niezłą prędkość.

Za sprawą tego modelu, zaprojektowanego przez Jacka Daszkiewicza, do mazurskich czarterów wprowadzono nową jakość –luksusowe wyposażenie, pełną opiekę nad czarterującymi oraz mnóstwo dodatków. Z żeglarskiego punktu widzenia istotne jest także to, że nowy Maxus powstałw oparciu o siedmioletnie już doświadczenie z powoli ustępującym królem północnomazurskich czarterów – Maxusem 33. Jacht ma wysoki maszt z dwoma piętrami salingów, pięknie skrojone żagle i postumentkoła sterowego obłożony nowoczesnymi urządzeniami nawigacyjnymi.

Maxus 33.1 RS zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, po pierwsze swoimi właściwościami nautycznymi, po drugie przestrzenią, jaką oferuje pod pokładem, po trzecie dobrym wyglądem, dalekim od porównania 10-metrowego jachtu do „wielkiej stodoły”. Ten model bez wątpienia można uznać za jacht estetyczny i przyjazny żeglarzom. Pod żaglami prowadzi się go łatwo, a manewry portowe wykonuje łatwiej niż mniejszymi łodziami, pod warunkiem że w porcie jest wystarczająco dużo miejsca na tak dużą jednostkę. Koło sterowe sprawdziło się znakomicie, jest chyba najlepiej dopasowanym spośród kół dostępnych na innych mazurskich jachtach.

Tak czy inaczej, w warunkach testu, a więc przy wietrze o prędkości 8-15 w, Maxus z kołem osiągał dobrą prędkość, nawet znacznie powyżej 6 w, przy której precyzyjnie słuchał się hydraulicznego steru. Bardzo dobrze skrojone żagle, nie zniszczone w trakcie sezonu, pozwalały żeglować zadziwiająco ostro do wiatru (patrz biegunowa), a przy tym całkiem szybko jak na cruisera. Dobre osiągi, to także „zasługa” dziesięciometrowej linii wodnej, tak istotnej dla jachtów wypornościowych.