MAXUS 33.1 rs exclusive full - Slajd 2
MAXUS 33.1 rs exclusive full - Slajd 3
MAXUS 33.1 rs exclusive full - Slajd 4

Niekwestionowany „Król Mazur” w wyjątkowej wersji

Maxus 33.1 RS już w czasie swojej premiery otrzymał Złoty Medal XV Targów Żeglarstwa i Sportów Boatshow. Zyskał również tytuł „Króla Mazur” – według porównawczego testu miesięcznika Żagle, przeprowadzonego wśród czterech największych mazurskich cruizerów.

Maxus 33.1 RS Exclusive jest najbardziej komfortową z dostępnych wersji Maxusa 33.1 RS. Dodatkowo wzbogaciliśmy opcję czarteru o ponadstandardowe usługi.

W ramach rejsu proponujemy: butelkę wina oraz powitalny poczęstunek, napoje w barku, sprzątanie po rejsie, bezpłatny parking jednego pojazdu, ekskluzywną pościel oraz ręczniki, bezpłatne opróżnienie zbiornika brudnej wody (lista marin posiadających pompę dostępna z zasadami użytkowania jachtu), kamizelki dla dzieci (opcjonalnie)

Ponadstandardowe wyposażenie

Wersja Exclusive posiada wszystko to, co Maxus 33.1 RS oraz jeszcze więcej.

  • najwyższej jakości żagle DCX GREY RADIAL
  • talia szotów grota na nadbudówce
  • fok samohalsujący (opcja dodatkowa)
  • silnik stacjonarny Nanni Diesel
  • wysuwany TV LCD 29” wraz z DVD
  • duży chartplotter Raimarine a67 MDF z echosondą i mapami Mazur
  • Radioodtwarzacz DVD z ekranem LCD 15,5 cm (6,1″) i możliwością podłączenia smartfona
  • Rozbudowany wysokiej jakości system HiFi z subwooferem, internet WI-FI (opcja dodatkowa)
  • oświetlenie LED kokpitowe i zejściówki załączane automatycznym czujnikiem  ruchu
  • oświetlenie podwodne
  • oświetlenie nawigacyjne
  • indywidualne strefowe ekskluzywne oświetlenie wnętrza LED
  • WC morskie
  • niezależny system ciepłej wody (działa również poza portem)
  • kuchenka mikrofalowa
  • ekspres do kawy (zestaw startowy oraz możliwość kupna dodatkowych kapsułek)
    barek z napojami
  • kostkarka do lodu
  • indywidualnie wykończone koło sterowe obszyte skórą
  • podłokietniki w mesie;
  • flexi teak w kokpicie
  • bimini
  • sejf
  • czujnik gazu
  • światła podsalingowe

Dane techniczne

Ilość koi 8+2
Długość całkowita 10,45 m
Długość kadłuba 9,95 m
Szerokość kadłuba 3,20 m
Wysokość wnętrza 1,95 m
Powierzchnia żagli 52 m2
Wysokość masztu 12,5 m
Zanurzenie 0,45 / 1,70 m

Rozkład koi

Rozkład Koi || MAXUS 33.1 RS Exclusive


Cennik - 2019

Typ jachtuKlasa jachtuRok bud.Ilość koi/kabindo 26.0426.04 - 05.0505.05 - 01.0601.06 - 19.0619.06 - 22.0622.06 - 29.0629.06 - 06.0706.07 - 10.0810.08 - 17.0817.08 - 24.0824.08 - 31.0831.08 - 28.09po 28.09
Maxus 33.1 RS Exclusive**8+2/3
750
990
790
790
1090
990
990
1090
990
990
790
790
760
Wszystkie ceny są podane w walucie PLN Promocje - kolor czerwony
 ** Jachty z ogrzewaniem (opcja) i lodówką

Rezerwacja

Telefon: +48 87 427 15 37

+48 602 398 208

e-mail: biuro@ahoj.pl

FAQ

Promocja

Port:     Termin:     Waluta:   PLN   EUR

       


Regulamin rezerwacji online.

Testy/Opinie

Maxus 33.1 RS został niekwestionowanym zwycięzcą testu! Jest świetnie wykonany, przemyślany, dobrze żegluje, nawet bez ekskluzywnych ekstrasów zapewnia komfort mieszkania, pływania i niezłą prędkość.

Za sprawą tego modelu, zaprojektowanego przez Jacka Daszkiewicza, do mazurskich czarterów wprowadzono nową jakość –luksusowe wyposażenie, pełną opiekę nad czarterującymi oraz mnóstwo dodatków. Z żeglarskiego punktu widzenia istotne jest także to, że nowy Maxus powstałw oparciu o siedmioletnie już doświadczenie z powoli ustępującym królem północnomazurskich czarterów – Maxusem 33. Jacht ma wysoki maszt z dwoma piętrami salingów, pięknie skrojone żagle i postumentkoła sterowego obłożony nowoczesnymi urządzeniami nawigacyjnymi.

Maxus 33.1 RS zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, po pierwsze swoimi właściwościami nautycznymi, po drugie przestrzenią, jaką oferuje pod pokładem, po trzecie dobrym wyglądem, dalekim od porównania 10-metrowego jachtu do „wielkiej stodoły”. Ten model bez wątpienia można uznać za jacht estetyczny i przyjazny żeglarzom. Pod żaglami prowadzi się go łatwo, a manewry portowe wykonuje łatwiej niż mniejszymi łodziami, pod warunkiem że w porcie jest wystarczająco dużo miejsca na tak dużą jednostkę. Koło sterowe sprawdziło się znakomicie, jest chyba najlepiej dopasowanym spośród kół dostępnych na innych mazurskich jachtach.

Tak czy inaczej, w warunkach testu, a więc przy wietrze o prędkości 8-15 w, Maxus z kołem osiągał dobrą prędkość, nawet znacznie powyżej 6 w, przy której precyzyjnie słuchał się hydraulicznego steru. Bardzo dobrze skrojone żagle, nie zniszczone w trakcie sezonu, pozwalały żeglować zadziwiająco ostro do wiatru (patrz biegunowa), a przy tym całkiem szybko jak na cruisera. Dobre osiągi, to także „zasługa” dziesięciometrowej linii wodnej, tak istotnej dla jachtów wypornościowych.