MAXUS 33.1 RS - Slajd 1
MAXUS 33.1 RS - Slajd 2
MAXUS 33.1 RS - Slajd 3

Niekwestionowany „Król Mazur”

Maxus 33.1 RS powstał na bazie doświadczeń z produkcji i eksploatacji Maxusa 33,  który w ostatnich latach przebojem zdobył rynek. Stocznia Northman stworzyła jeszcze lepszy, piękniejszy i szybszy jacht.

Maxus 33.1 RS już w czasie swojej premiery otrzymał Złoty Medal XV Targów Żeglarstwa i Sportów Boatshow. Zyskał również tytuł „Króla Mazur” – według porównawczego testu miesięcznika Żagle, przeprowadzonego wśród czterech największych mazurskich cruizerów.

  • nowy sprawniejszy takielunek;
  • dodatkowe łożyskowe przełożenia pozwalające na jeszcze sprawniejsze stawianie i  opuszczanie masztu;
  • nowe rozwiązanie studni silnika, umożliwiające ponadprzeciętną kontrolę nad jednostką (dzięki skrętnemu silnikowi) oraz skuteczną redukcję oporów hydrodynamicznych;
  • maszt 12,5 m (wyższy niż w Maxusie 33)
  • żagle 52 m2 (powierzchnia ożaglowania większa niż w Maxusie 33)
  • nowoczesne wnętrze

Ponadstandardowe wyposażenie

  • najwyższej jakości osprzęt pokładowy Ronstan, Gleisten
  • koło sterowe
  • silnik w studzience
  • ster strumieniowy
  • szprycbuda
  • prysznic w kokpicie i w kabinie WC (ciepła i zimna woda)
  • rozkładany stolik teakowy
  • podświetlenie kokpitowe LED i zejściówki
  • ogrzewanie Webasto (opcja dodatkowo płatna)
  • lodówka
  • kuchenka mikrofalowa
  • TV
  • echosonda
  • gniazdka 230V, 12V i USB
  • dodatkowe szafki w mesie i w kabinie dziobowej
  • dodatkowe głośniki w kokpicie

STANDARDOWE WYPOSAŻENIE: bramka do kładzenia masztu, lazy jack, roler foka, sztywny sztag, tent na bom, drabinka rufowa, stolik kokpitowy, kosz dziobowy i rufowy, relingi, miecz uchylny, kabina WC + WC chemiczne lub morskie, kambuz: kuchenka gazowa, komplet naczyń, sztućców, garnków oraz patelnia

Dane techniczne

Ilość koi 8+2
Długość całkowita 10,45 m
Długość kadłuba 9,95 m
Szerokość kadłuba 3,20 m
Wysokość wnętrza 1,95 m
Powierzchnia żagli 52 m2
Wysokość masztu 12,5 m
Zanurzenie 0,45 / 1,70 m

Rozkład koi

Rozkład koi - Maxus 33.1 rs


Cennik

Porty: Węgorzewo, Sztynort, Giżycko / Wilkasy. Zmiany w soboty (dotyczy okresu wakacji).

Typy jachtów Rok bud. Ilość koi/ kabin do 28.04 28.04 – 03.05 03.05 – 27.05 27.05 – 14.06 14.06 – 18.06 18.06 – 01.07 01.07 – 08.07 08.07 – 12.08 12.08 – 19.08 19.08 – 26.08 26.08 – 02.09 02.09 – 30.09 po 30.09
Maxus 33.1 RS Prestige + ** 2017 – 2016 8+2/3 460 700 550 600 740 700 730 810 790 660 560 510 470
Maxus 33.1 RS Prestige ** 2015 – 2014 8+2/3 430 670 520 570 710 670 700 780 760 630 530 480 440
 ** Jachty z ogrzewaniem (opcja) i lodówką

Rezerwacja

Telefon: +48 87 427 15 37,
+48 602 398 208,
e-mail: biuro@ahoj.pl

Rezerwacja on-line

FAQ

Promocja

Testy/Opinie

Za sprawą tego modelu, zaprojektowanego przez Jacka Daszkiewicza, do mazurskich czarterów wprowadzono nową jakość –luksusowe wyposażenie, pełną opiekę nad czarterującymi oraz mnóstwo dodatków. Z żeglarskiego punktu widzenia istotne jest także to, że nowy Maxus powstałw oparciu o siedmioletnie już doświadczenie z powoli ustępującym królem północnomazurskich czarterów – Maxusem 33. Jacht ma wysoki maszt z dwoma piętrami salingów, pięknie skrojone żagle i postumentkoła sterowego obłożony nowoczesnymi urządzeniami nawigacyjnymi.

Maxus 33.1 RS został niekwestionowanym zwycięzcą testu! Jest świetnie wykonany, przemyślany, dobrze żegluje, nawet bez ekskluzywnych ekstrasów zapewnia komfort mieszkania, pływania i niezłą prędkość.

Maxus 33.1 RS zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, po pierwsze swoimi właściwościami nautycznymi, po drugie przestrzenią, jaką oferuje pod pokładem, po trzecie dobrym wyglądem, dalekim od porównania 10-metrowego jachtu do „wielkiej stodoły”. Ten model bez wątpienia można uznać za jacht estetyczny i przyjazny żeglarzom. Pod żaglami prowadzi się go łatwo, a manewry portowe wykonuje łatwiej niż mniejszymi łodziami, pod warunkiem że w porcie jest wystarczająco dużo miejsca na tak dużą jednostkę. Koło sterowe sprawdziło się znakomicie, jest chyba najlepiej dopasowanym spośród kół dostępnych na innych mazurskich jachtach.

Tak czy inaczej, w warunkach testu, a więc przy wietrze o prędkości 8-15 w, Maxus z kołem osiągał dobrą prędkość, nawet znacznie powyżej 6 w, przy której precyzyjnie słuchał się hydraulicznego steru. Bardzo dobrze skrojone żagle, nie zniszczone w trakcie sezonu, pozwalały żeglować zadziwiająco ostro do wiatru (patrz biegunowa), a przy tym całkiem szybko jak na cruisera. Dobre osiągi, to także „zasługa” dziesięciometrowej linii wodnej, tak istotnej dla jachtów wypornościowych.