MAXUS 33.1 rs exclusive full - Slajd 1
MAXUS 33.1 rs exclusive full - Slajd 2
MAXUS 33.1 rs exclusive full - Slajd 3
MAXUS 33.1 rs exclusive full - Slajd 4

Niekwestionowany „Król Mazur” w wyjątkowej wersji

Maxus 33.1 RS już w czasie swojej premiery otrzymał Złoty Medal XV Targów Żeglarstwa i Sportów Boatshow. Zyskał również tytuł „Króla Mazur” – według porównawczego testu miesięcznika Żagle, przeprowadzonego wśród czterech największych mazurskich cruizerów.

Maxus 33.1 RS Exclusive jest najbardziej komfortową z dostępnych wersji Maxusa 33.1 RS. Dodatkowo wzbogaciliśmy opcję czarteru o ponadstandarsowe usługi.

W ramach rejsu proponujemy: butelkę wina oraz powitalny poczęstunek, napoje w barku, sprzątanie po rejsie, bezpłatny parking jednego pojazdu, ekskluzywną pościel oraz ręczniki, wniesienie bagaży na pokład, bezpłatne opróżnienie zbiornika brudnej wody (lista marin posiadających pompę dostępna z zasadami użytkowania jachtu), kamizelki dla dzieci (opcjonalnie)

Ponadstandardowe wyposażenie

Wersja Exclusive posiada wszystko to, co Maxus 33.1 RS oraz jeszcze więcej.

  • najwyższej jakości żagle DCX GREY RADIAL
  • talia szotów grota na nadbudówce
  • fok samohalsujący (opcja dodatkowa)
  • silnik stacjonarny Nanni Diesel
  • wysuwany TV LCD 29” wraz z DVD
  • duży chartplotter Raimarine a67 MDF z echosondą i mapami Mazur
  • Radioodtwarzacz DVD z ekranem LCD 15,5 cm (6,1″) i możliwością podłączenia smartfona
  • Rozbudowany wysokiej jakości system HiFi z subwooferem, internet WI-FI (opcja dodatkowa)
  • oświetlenie LED kokpitowe i zejściówki załączane automatycznym czujnikiem  ruchu
  • oświetlenie podwodne
  • oświetlenie nawigacyjne
  • indywidualne strefowe ekskluzywne oświetlenie wnętrza LED
  • WC morskie
  • niezależny system ciepłej wody (działa również poza portem)
  • kuchenka mikrofalowa
  • ekspres do kawy (zestaw startowy oraz możliwość kupna dodatkowych kapsułek)
    barek z napojami
  • kostkarka do lodu
  • indywidualnie wykończone koło sterowe obszyte skórą
  • podłokietniki w mesie;
  • flexi teak w kokpicie
  • bimini
  • sejf
  • czujnik gazu
  • światła podsalingowe

Dane techniczne

Ilość koi 8+2
Długość całkowita 10,45 m
Długość kadłuba 9,95 m
Szerokość kadłuba 3,20 m
Wysokość wnętrza 1,95 m
Powierzchnia żagli 52 m2
Wysokość masztu 12,5 m
Zanurzenie 0,45 / 1,70 m

Rozkład koi

Rozkład Koi || MAXUS 33.1 RS Exclusive


Cennik

Porty: Węgorzewo, Sztynort, Giżycko / Wilkasy. Zmiany w soboty (dotyczy okresu wakacji).

Typy jachtów Rok bud. Ilość koi/ kabin do 28.04 28.04 – 03.05 03.05 – 27.05 27.05 – 14.06 14.06 – 18.06 18.06 – 01.07 01.07 – 08.07 08.07 – 12.08 12.08 – 19.08 19.08 – 26.08 26.08 – 02.09 02.09 – 30.09 po 30.09
Maxus 33.1 RS Exclusive ** 2017 – 2016 8+2/3 750 990 790 790 1090 990 990 1090 990 990 790 790 760
 ** Jachty z ogrzewaniem (opcja) i lodówką

Rezerwacja

Telefon: +48 87 427 15 37,
+48 602 398 208,
e-mail: biuro@ahoj.pl

Rezerwacja on-line

FAQ

Promocja

Testy/Opinie

Za sprawą tego modelu, zaprojektowanego przez Jacka Daszkiewicza, do mazurskich czarterów wprowadzono nową jakość –luksusowe wyposażenie, pełną opiekę nad czarterującymi oraz mnóstwo dodatków. Z żeglarskiego punktu widzenia istotne jest także to, że nowy Maxus powstałw oparciu o siedmioletnie już doświadczenie z powoli ustępującym królem północnomazurskich czarterów – Maxusem 33. Jacht ma wysoki maszt z dwoma piętrami salingów, pięknie skrojone żagle i postumentkoła sterowego obłożony nowoczesnymi urządzeniami nawigacyjnymi.

Maxus 33.1 RS został niekwestionowanym zwycięzcą testu! Jest świetnie wykonany, przemyślany, dobrze żegluje, nawet bez ekskluzywnych ekstrasów zapewnia komfort mieszkania, pływania i niezłą prędkość.

Maxus 33.1 RS zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, po pierwsze swoimi właściwościami nautycznymi, po drugie przestrzenią, jaką oferuje pod pokładem, po trzecie dobrym wyglądem, dalekim od porównania 10-metrowego jachtu do „wielkiej stodoły”. Ten model bez wątpienia można uznać za jacht estetyczny i przyjazny żeglarzom. Pod żaglami prowadzi się go łatwo, a manewry portowe wykonuje łatwiej niż mniejszymi łodziami, pod warunkiem że w porcie jest wystarczająco dużo miejsca na tak dużą jednostkę. Koło sterowe sprawdziło się znakomicie, jest chyba najlepiej dopasowanym spośród kół dostępnych na innych mazurskich jachtach.

Tak czy inaczej, w warunkach testu, a więc przy wietrze o prędkości 8-15 w, Maxus z kołem osiągał dobrą prędkość, nawet znacznie powyżej 6 w, przy której precyzyjnie słuchał się hydraulicznego steru. Bardzo dobrze skrojone żagle, nie zniszczone w trakcie sezonu, pozwalały żeglować zadziwiająco ostro do wiatru (patrz biegunowa), a przy tym całkiem szybko jak na cruisera. Dobre osiągi, to także „zasługa” dziesięciometrowej linii wodnej, tak istotnej dla jachtów wypornościowych.